تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 152714
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:مسابقه بزرگ «سوگواره ویدئویی اربعین»/ همراه با اهدای جوایز نفیس,
با فرا رسیدن ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، تلویزیون اینترنتی روشنگری از مسابقه ای تحت عنوان " سوگواره ویدیویی اربعین " رونمایی نموده است.
پنجشنبه, 13 آذر, 1393 - 12:22
مسابقه بزرگ «سوگواره ویدئویی اربعین»/ همراه با اهدای جوایز نفیس

اربعین که میاید باید از زینب(س) گفت ، از حاصل زخم ها و نمازهای نشسته ای که هنوز او را به یاد دارند. اربعین که میاید باید از میلیون ها نفر که با پای پیاده به سوی صحن و سرای حبیب قدم بر میدارند گفت.

 

به گزارش عمارنامه ، با فرا رسیدن ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، تلویزیون اینترنتی روشنگری از مسابقه ای تحت عنوان " سوگواره ویدیویی اربعین " رونمایی نموده است که می توان گفت کمبود این مسابقه در فضای مجازی پررنگ بوده است.

مخاطبان گرامی می توانند تمامی فیلم ها، مستندات وکلیپ های موبایلی خود درباره تمامی موضوعات مربوط به اربعین حسینی شامل: کلیپ های ویدیویی مداحی، اربعین در شهر شما، دسته های عزاداری، مداحی مداحان هیئت های محله، سخنرانی های مذهبی و حتی فیلم های موجود در اینترنت را که خود آن را تهیه نکرده اند را ارسال کرده و در این مسابقه بزرگ اینترنتی شرکت نمایند.

 

علاقه مندان میتوانند با ارسال آثار ویدیویی خود تا تاریخ 29/9/93 به راحتی از دریای عظیم شور حسینی (ع) استفاده نمایند ، ضمن این که در انتها از سه اثر برتر با جوایز ارزنده تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ی ارسال آثار به لینک زیر مراجعه نمایید:
نحوه ارسال آثار

 

برچسب‌ها:
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:ضریح جدید امام حسین(ع),ضریح جدید,شعر برا ی ضریح جدید,

 به مناسبت رونمایی از ضریح جدید حضرت سید الشهدا (ع)

 

 

...                                                    شعری از سید مجتبی ربیع نتاج

به ادامه مطلب بروید....

برچسب‌ها: